18 Eylül 2011 Pazar

Yeşil Peri Gecesi


"Ben hatırlıyorum Ali. Ben çünkü günleri saydim, ben haftaları, ben ayları. Ben yılları saydım. Ben seni günlere böldum, seni aylara. bulamasaydım seni daha yıllara, yüzyıllara bölecektim. Neden yıllarca bir umut olarak tuttum seni içimde bilmiyorum diye düşündüm. Umut bile değildin aslında diye düşündüm. Ben bunca zamanı, eskimiş, ama birbirine derinden bağlı iki sevgiliden biri gibi yasamıştım, her zaman cesaretsiz, her zaman arkada kalan, her zaman edilgen olan taraf. Sanki çiftin biri döneceğim diyerek gitmiş de, diğeri onu bekliyormuş gibi. yıllarca çok saçma bir hali yasamıştım seni bekleyerek. Hayata uymuyordu, ama aşka yakışıyordu.
Sen benim saplantımdın Ali, takıntımdın, güzel obsesyonumdun, sen benim en sabit fikr-i sabitimdin."

Yeşil Peri Gecesi - Ayfer TUNÇ

E.K: Okudum bitirdim. Bayıldım.

Hiç yorum yok: