2 Eylül 2011 Cuma

Aile Saadeti Motifiyle Süslü Bayram Güzellemesi...

Çam ormanlarıyla kaplı, dağların denize dik uzandığı,  Ege Bölgesi'nin en güzel koylarının bulunduğu 2 güzel yete gittim bayram tatilinde. Deniz, kum, güneş, bayram şekerlemesi, aile saadeti tadında bol yüzmeli, eğlenmeli bir bayram geçirdim :) Urla ve Özdere... Mis gibi hava, alabildiğine masmavi gökyüzü, bembeyaz bulutlar, mavili yeşilli deniz, yosun kokusu, sapsarı insanın içini iliklerine kadar ısıtan güneş, renk renk çiçekli yollar, günün tam da anlam ve önemini belirtmek üzere Bayram Şekeri kıvamında bir tatildi. Birkaç naçizane fotoğraf çektim, onları da iliştirivereyim de zamanın birinde açıp okuduğumda anımı tazeleyeyim...

 Salıncak üzerinde Gün batımı izledim...

  





 Şezlonglarda uzanıp uzanıp güneşlendim...

 Serin serin sulara attım kendimi.Nefes nefese dubalara çıktım. Dubalardan balıklama, çivileme atladım.


Vee ufukta beni Gebze bekliyor... Bu kadar uzun tatilden sonra Gebze'nin o soğuk gri yüzünü görmek beni korkutsa da dünya tatlısı arkadaşlarımın varlığı ile pek tabii huzur bulabiliyorum. Her şeye rağmen evimi özledim, ev arkadaşımı, iş arkadaşlarımı, gezmeleri, tozmaları, kimseye hesap vermeden çıkmaları, canımın istediğini yapmaları özledim.
Pembe valizlerimi hazırlayıp ayın 4'ü için yollara düşmeliyim. Bıcırıklarım beni bekler...

Hiç yorum yok: