11 Eylül 2011 Pazar

Bir Pazar Gezintisi...

Yurdum insanı eğer Ankaralıysa İstanbul'un en çok bu semtini severmiş. İzmir özlemi çekenler için İstanbul bu yönde bir çalışma yapmayı düşünmüyor mu acaba? Nazım Hikmet İstanbul'un bu güzide ilçesi hakkında; "Kadıköy vapuruyla Eminönü'ne geçerken denize iyi bakın, yüreğim var orada..."demiş. Eee koskoca şair yüreğini Kadıköy İskelesi'ne bıraktıysa vardır bir bildiği değil mi? Her kesimden insanı içinde barındıran gezmelik, tozmalık, yemelik, içmelik, şöyle bir bakıp çıkmalık mekanlar bol miktarda bulunmakta efendim. Meşhur Moda Sahili, Bahariye, ortasında kanımca arkadaşlarla buluşma mekanı olarak her daim belirlenen yer Boğa Heykeli, bar sokakları ile aranan yerler arasında sayılabilir. Ki Gebze'de yaşadığım düşünülürse... Evet! Düzeltiyorum. Kesinlikle sayılır... 


Oldukça kalabalıktı bugün Kadıköy. İlk önce bir kitapçıya uğradık ve 3 tane kitap aldım. Uzun zamandır takipteydim bu kitaplar için internette belki fiyatı düşer de alırım diye ama.... Evet tahmin ettiğiniz gibi efendim. Düşmedi. Eee ne edek biz de okuma aşkı için gidip aldık. İyi de oldu hani. Kitaba verilen paraya acımıyorum. İnsanda bu kadar güzel duygu uyandıran nesne için az bile. İyi ki varlar. Kitapçıdan çıktıktan sonra Bahariye'ye doğru adımladık. Gezdik, tozduk, acıktık. Gittik yemek yedik. Fotograf çektik, güldük eğlendik. Daha çok gezdik. Ayaklarımıza kara sular inmişti ki, gidip bir yorgunluk kahvesi içelim dedik. İçtik. Muhabbete doyulmadı bugün. Kendi adıma güzel bir gün geçirdim. Ayrıntı Kadıköy'de çoktu lakin bugün tembelliğim üzerimde. bugünlük böyle olsun. Ayaklarımın ağrısı parmaklarımın yorgunluğuna yol açtı idare edive gari... Görüşürüz Güncem...

Hiç yorum yok: