8 Eylül 2011 Perşembe

İzmir Kızı, Çiçekli Balkon Kızı >> Buyrun Benim!

 Benim de böyle balkonum olsun... Nolur nolur nolur....

Bugün doğa ana ile bir anlaşma yaptım. İlk hamlem 5 ay önce ellerimde solan güzeller güzeli siklamen çiçeğimin saksısına aloevera dikmek oldu. Eminim ki doğa ana, bahçemde olmasa da küçük saksımda bana ve çiçeğime cömert davranacak. Onu büyütecek, güzelleştirecek, çoğaltacak.  Ayaklarım toprakta olmasa da ellerim topraktaydı bugün. Enerjimin bir kısmını toprakla çiçeğime verdim. Evde büyüttüğüm menekşem bir köşeden bana göz kırparken sevgili aloeveram daha o kadar tecrübeli değil. Küçücük daha. İzmir'den özene bezene getirdiğim çiçeğim kaç gündür su içerisindeydi. Ben de bugün onu toprakla buluşturmanın sevinci içindeyim. Yarın Gebze'nin güzide ve ünlü pazarından güzel güzel çiçekler alıp kış gelene kadar balkonumda çiçeklerimle bir kalipso ruhu oluşturabilirim. Ooo la la la... Çiçekli balkonumdan daha sonra bir yazı daha yazarak bahsederim.
Bugün bir ısmarlama yazısı daha yazacaktım lakin ruh halim buna pek uygun değil sanırım. Yarın ola hayrola sevgili güncem. Görüşürüz...


Hiç yorum yok: