4 Ekim 2011 Salı

Kışa Bir Adım Daha Yaklaştırır Ekim

 Geçen yıldan kalma bu fotografım kışa özlemimin, karı nasıl sevdiğimin en güzel örneğidir. :)
Ekim gelmiş, hava soğuk yüzünü yavaştan göstermeye başlamış. Yazlıklar kalkmış, kışlıklar dolapta yerini almış ayh ne güzel ne güzel. Gök gürültüsünden ya da şimşekten haz etmesem de Gebze'ye kar yağmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Ekim, sonrasında Kasım bu heyecana daha çok yaklaştırıyor insanı. Kış en sevdiğim mevsim. Lahana gibi üst üste tak takıştır  :) kalın rengarenk upuzun çoraplar bahsi açıldığında bile çıkarıp çıkarıp giymek istiyorum :) Gerçi benim giydiğim renkler kılık kıyafet yönetmeliğine uymuyor ama olsun. İçim karalar bağlasa da ben vazgeçmem renkli giyinmekten :) Sonracığımaaa bereler olsuuunn, atkılar olsuuun, şallar olsunn Elifcan'ın süsü püsü olsun :) Allah aşkına bir düşünün. günlerden Cumartesi. Havada aşk kokusu var <<< demek isterdim ama malesef  :) neyse havada kar havası var. Kar yağmaya başladığında sen evinde sıcacık kanepende uzanaraktan...  klasik evet :) izliyorsun. Veee klasikliğin bozulmasına izin vermeden elinde koca bir bardak sıcak çikolata oy oy oy :) Benim için vazgeçilmez bir şey daha. Okumaya yeni başladığın harika bir kitap. Neymiş efendim? Karmış, sıcak çikolataymış, kitapmış... İşte bu üçlü canmış :) 

 Şu beyazın güzelliğine bak yaa :) Bolu /Abant
Yalan mı yalan mı? Yaz çıplaktır yahu. Sıcaktır, vıcık vıcık sarar bedenini, yapışır hava cildine, bunalttıkça bunaltır. Sonbahar desen yağmurundan, gök gürültüsünden, gribinden salgınından geçilmez. Nedense sonbahar karar mevsimidir. Hayatında belli şeyleri değiştirmek, bir şeylere karar vermek için hep bu mevsimi seçersin. Ayrılık, hüzün, tesadüfi karşılaşmalar, yalnızlık... hepsi bu mevsimdedir. İlkbahar yeniden doğuş mevsimidir. Ben bahar kızı olduğumdan İlkbahar'ı da en az kış kadar severim. Ilıktır, yüzünü, bedenini okşar havası. Gülücüklerin, sevmelerin, başlangıçların mevsimidir. 


Ama Kış... Ah Kış... Ev mevsimidir. Sarılmanın, sarmanın, sarınmanın, sobanın, mumun, sokak lambalarının aydınlattığı kar kaplamış zeminlerin üstünde sıcacık gülümsemelerin mevsimidir. Derin sohbetlerin, efkar basıp sonbaharın akla getirdikleriyle içmelerin mevsimidir. Tesadüfi karşılaşmaların değil, buluşmaların, kavuşmaların mevsimidir. İnce düşüncelidir Kış. Sevimlidir, pofuduktur. Candır can :) Düşünürsün atkıdan, bereden yüzün saçın dağılmış bir halde biri seni gelip güzel bulacak mı? Aşk kokusunu kar havasıyla bir tutacak, tutturacak biri olacak mı diye... Yaz gibi beyhude bir çaba değildir, çalıştığını anlarsın, üretkenliğin tadını alırsın. Mis gibidir. Neyse daha var Kış'a :) Bir Kış yazısı daha yazarım ben Ocak- Şubat- Mart'ta :) ehehehe :) 

Kendime not: Kış senin gibi rahatta geçirenlere güzel. Evi barkı olmayan insanlar ne yapsın? Ne bencil ne fena bir kızsın sen. Her şeye rağmen rabbim yardımcıları olsun.

Hiç yorum yok: