9 Ekim 2011 Pazar

Hayat Bana Güzel...

Bu haftam oldukça yoğun geçti salı, perşembe sabahları drama kursu pazartesi,çarşamba ve cuma günlerinin sabahları ise okulumuzda her güne bir etkinlik kıvamı olduğu için yoğunduk Güncecan. :)
Bir bilenin dediği gibi: "Herşeyin bir sonu var; doğrudur. Ama en mutlu son; hafta sonudur." Aynen öyledir. Hafta sonum harika geçti. Dost sohbeti, gezme, tozma, alışveriş, damla sakızlı türk kahvesi, film,çay, kuruyemiş, mükemmel kahvaltı... Sevgili iş arkadaşım Gülşah ve sevgili eşi Kadir sayesinde harika bir hafta sonu etkinliği altına imza attık. Cumartesi Maltepe- Carrefour ve Pendik Marina'da bol kahkahalı, gezmeli, tozmalı, kahveli, kahvenin yanında minik dondurmalı(bir Mado klasiği), çikolatalı, müzikli bir akşam. Ardından da evlerinde harika bir film, çay, kuruyemiş faslı yaptık. Pazar sabahı ise Gülşahım'ın güzel ellerinden dört başı mamur bir kahvaltı yaptık. Elleri dert görmesin güzel arkadaşımın. Öyle düşünceli, öyle naif, öyle kibardır ki benim Gülşahım. Her şey için teşekkür ediyorum, hem kendisine hem de eşine. 
Pazar günü ise Esra'nın geçmiş doğum gününü kutladık Yasminimle. Bol bol Enes'i mıncırıp durdum. Oyunlar oynayıp Enescik'le yürüme alıştırmaları yaptık. Esra'ya market market dolaşıp saç boyası aradık, bulduk. Hem annesinin hem de Esra'nın saçını boyadım. Artık benim için bir meslek haline geldi bu iş :) 5 dk'da biti bitiveriyor.  Çok eğlenceli, mis mis bebek kokulu :) bir gündü. Akşam olup da eve geldiğimde Cumartesi ve Pazar'ın benim için bir tatil günü olma havasından çıkıp yoğunluktan yorgunluğa uzanan kolları arasında; dostlarım sayesinde bu kollarda mest olduğumu hissettim. İyi ki varsınız canlarım. Hafta sonu arabada bangır bangır söylediğimiz şarkı ile bu hafta sonunu kapatıyorum sevgili Güncem. Gelecek haftasonlarında bakalım neler göreceğiz.  Sıradaki parça Gülşah ve Kadir çifti için geliyor.... 


Hiç yorum yok: