21 Kasım 2011 Pazartesi

Öğretmenim Canım Benim...

"Öğretmenlik mesleklerin en az kazanç getireni, fakat insanı en çok ödüllendirenidir." demişler, hakkatten de öyledir. Geçmiş zamandan birinde bana deseler ki dünyanın en harika işi senin olacak. İnanmazdım. İşim zor olmasına zor ama öğrencilerimin arasında herşeyi unutabiliyorum. Bazen zaman hiç geçmese de okulda yine de en zevk aldığım şey kuzucuklara birşey öğretmek. 
Bugün gerçek anlam ve mecaz anlam konusunu anlattım Türkçe Dersi'nde. Bol örnekli, bol alıştırmalı bir ders oldu. Görsel sanatlar dersinde ise bir öğrencimin resmine: "Resmini biraz daha zenginleştirmelisin, daha çok şey çizmeye çalış." dedim. Öğrencimin biri bana anında dönüt verdi. "Zenginleştirmelisin, kelimesini mecaz anlamda kullandınız değil mi öğretmenim?" dedi. Hani Master Card reklamları var; bilirsiniz şu paha biçilemez durumu. İşte o an paha biçilemez. Dünyanın en güzel şeyi. Tıpkı kendileri gibi. Dünya tatlısı kuzucuklarımdan bana 24 Kasım hediyeleri :)










Kocaman bir gülümsemeyle :) :) görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: