15 Kasım 2011 Salı

Çocuklarımla Eğlenceli Sanatlar

Zaman buldukça çocuklarımla eğlenceli resimler yapmak çok rahatlatıcı oluyor. Lakin okul ortamı işte. Çocuklar pek temizlikten anlamayıp her yeri batırabiliyorlar. Sınıf ortamında öğrenci çokluğu nedeniyle bu çalışmalarım sınırlı olsa da elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Daha çok çalışma yapıyoruz fakat fotograf çekmeyi unutuyorum :) İşte bunlar unutmadığım anlardan bir kaçı... 
(Şu kurs bi bitsin kuzucuklarımın türlü türlü fotograflarını çekcem ben )
 2. sınıfta yaptığımız el baskısı çalışmaları... Çocuklar oldukça eğlenmişti. Tabi ben de :)






İsmailim'in 2.sınıfta yaptığı güzel resim :) Mangalda etler falan ağaçtaki kuştan gelen notalar ve pikniğin vazgeçilmezi hamak :) 







Bugün yaptığımız kes yapıştır etkinliği :)
Kocaman gülümsemeyle efendim...
(✿◠‿◠)

Hiç yorum yok: