20 Ağustos 2011 Cumartesi

Lamia'da İftar Keyfi

 Lamia'ya giriş 
(Aslında çıkarken çektik :) Girerken aklımıza gelmedi. Hişşştt öhöm öhöm... Evet.. Lamia'ya giriş...)
 Sevgili dostum Yasemin :)
Geçen gece çok eski, oldukça eski bir dostum ve onun eşi olan kankamla Lamia gemisinde harika bir iftar yaptım. Gemi dediğin öyle çok matah bir şey değil, Titanic gibi mesela desem değil :) Abartmanın manası yok. Küçük ama etkili cinsten. Sosyete gemisi. İzmir'imin güzeller güzeli yüzünü bir kez daha görmeye bir araç saydık kendisini :) İyi ki de yapmışız, güzel bir geceydi. Yedi buçukta bir bindik Lamia'ya on bir buçuk sularında indik. Öyle her istediğinde evine gidemiyorsun denize açılmışsın mecbur kıyıyı bekleyeceksin. Dolayısıyla eğlence hiç btmedi. Ama eğlencenin biraz ucunu kaçırdığımız anlarımız oldu. Zaten kalabalık bir grup olaraktan yeterince gürültü çıkaran cinstendik. Üzerine bir de gruptan bir arkadaşın sürpriz doğum günü partisi de eklendi. Ardından asıl tehlike arz eden, açık havada harika eğlence olan, benim düşünceme göre çin işi bir buluş olan, gökyüzü feneri denen, sıcak hava balonları çıktı piyasaya :) Çok eğlenceli... :)) Sonrasında pasta servisi, meyve servisi, muhabbet, sohbet bla bla bla... 
 İşte sıcak hava balonlarını yakmaya çalışırken... 
(Yazık ya Önder elini yaktı.)

 Kankacık Önder :)
Bol gülücüklü, vedalaşırken bol öpücüklü, bol fotograflı bir gece oldu. Yapımda ve yayında emeği geçen güzel dostuma ve "Kanka" diyerek bağrıma bastığım eşi beyfendiye çok çok teşekkürlerimi sunarım. Sadece sunmakla kalmam, yeniden böyle bir buluşmayı isterim derim. 


 Güzeller güzeli İzmirim'in eşsiz manzarası harikaydı.

 Ve Gebze'ye dönmeme çok az kaldı. Öğrencilerimi ve iş arkadaşlarımı oldukça özledim; ama yine de İzmir bırakılıp gidilir mi? orası ayrı mevzu... Cık ı-ı yok gidilmez... 

Lost'ta neydi o Desmond'un repliği? mmmm tamam buldum :) bununla sonlandırayım... :))
" Başka bir hayatta görüşürüz, kardeşim..."

Hiç yorum yok: