5 Temmuz 2011 Salı

Benim Güzel Hatalarım Var...

(Son zamanlarda çok dinlediğim, çok sevdiğim, en sevdiğim... ) 

Hayat bu kadar mı
Bence değil

Birkaç sözüm var
Biraz senin gibi

Yıkılmayan duvarları var
Bazen resimini,
Bazen uzak yakınlarım var
Ben, ben böyleyim kendi yolumda!

Bırak tutma beni
Kaybetsem üzülmem asla
Ne boş kaygıların
Korkma bana hiçbirşey olmaz

Yanlış doğru gibi
Eksik kalan bir kaç satırsa

Ve ben ben böyleyim
Kendi yolumda


Hayat benim!
Her anımı yaşadıkça sevesim var
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var
Bir an bile vazgeçmedim
Kendi yolumdan...


Değer saklanma hiç, geçer zaman
Böylede geçer sen ister vazgeç
Beklentiler sadece üzer
Ayrı dünyalarda farklı farklı kafalarda
Ve ben ben böyleyim
Kendi yolumda


Hayat benim!
Her anımı yaşadıkça sevesim var
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var
Bir an bile vazgeçmedim
Kendi yolumdan...

Hiç yorum yok: