25 Haziran 2011 Cumartesi

Muhabbet Bağına Girdim Bu Gece...


Ne yoğun bir cuma günüydü yahu. Pessss!! diyorum kendime. Gecenin sonundaki mide bulantılarını ve bunu bir türlü dışarıya atamadığımı varsaymazsak güzel bir gün geçirdim diyebilirim. Efendim hem gece hem de mide bulantısı ikilisini bir arada kullanmışsam biliniz ki içkiliydim. Böyle yazıları falan çift gördüğümü hatırlıyorum, Devrim'in oyuncak bir köpeğin üstüne binip Eskihisar sahilinde tur attığını hatırlıyorum,  defalarca lavaboya gidip bir türlü kusamadığımı hatırlıyorum (Parmaklasamıydım acaba?  Tamam tamam iğrencim, ama inanın kim olsa aynı şeyi düşünürdü) Neyse vel hasıl evime gelip suratımdaki makyaj kalıntılarını temizleyip yatağıma uçaraktan süzülüp sızdığımı da hatırlıyorum. Bayağı bayağı hatırlıyormuşum, bu iyi birşey sanırım. Şimdi de biraz başağrılı ve yorgunum bugün Büyükada planımız yalan olur mu bilmem; çünkü benimle birlikte rakının etkisiyle pert olmuş 3 kişi daha var. Bakalım geçen saatler ne gösterecek.

Kendime Not: Bir daha bu kadar çok içme, kaldıramıyorsun azizim. Yapma böyle şeyler 3 duble iyidir. Yeter!

Hiç yorum yok: