29 Haziran 2011 Çarşamba

İzmir'e Yolculuk (Tatil) Başlasın... :)

Pembe pembe valizlerim, olmazsa olmaz bilgisayarım, güneş kremim, gözlüğüm... ve ben gidiyoruz!!! İzmir'e her gidişimde " Bi daha bu kadar ıvır zıvırı yüklenmicem, minicik bi valiz alcam bu ne ya!! " şeklindeki konuşmalarımı unuttum yine, yeniden gerekli, gereksiz ne varsa yüklenmeye hazırlandım. Annemin telefonda "Bak, çok eşya getirme" diye telkinde bulunmasına rağmen eve vardığımda anneciğimin gözlerini pörtletecek 2 valiz dolusu eşyam var benim. Ah şu kadınlar!! :) Aklımda kalacağına yanımda kalsın kıyafetciklerim :)
Yine bir yılı daha geride bıraktım. 4. sınıf oldum artık. Bıcırıklarım 1 yıl daha büyüdü ben 1 yıl daha olgunlaştım. Evet ömürden gitti; ama ne derler: "Her yaşın güzelliği var."  Yaşayalım görelim güzellikleri. Koskoca 60 gün beni bekliyor, İzmir, belki Dikili, Urfa... Gezmece, tozmaca... Arkadaşlarımı, dostlarımı, aliemi görmenin huzuru... Yarın bu saatlerde İzmir'deyim, ne büyük heyecan :) Minik kalp çarpışları da olabilir belki :) Kader, kısmet diyelim ve bekleyelim. Ne gösterecek zaman bana...
Okulun yarınki piknik etkinliğinin ardından yıl boyunca yaptığımız bütün o güzel etkinlikleri anımsayacak, öğretmenler odasındaki çalışma arkadaşlarımı özleyeceğim :) Gitmek güzel, kürkçü dükkanına yeniden dönmek güzel :)
İzmir'den bildirmek üzere...

Yine bana gelivesin...

Hiç yorum yok: